Agility Studium

Om Tobias

Publicerad 2012-04-23 19:52:49 i Tobias,

Jag heter Axel Tobias Fredrik Sjöberg, men det går alldeles utmärkt att kalla mig "Tobias", "Tobbe" eller "Den där snyggingen". Jag är mellan 16 och 25 år. Åldern ändras hela tiden från dag och situation. Vissa dagar känner jag mig väldigt omogen men kan snabbt bli vuxen om det är vad som krävs.

Jag har mina rötter i Skåne men bor just nu i södra Stockholm. Mitt stora kall i livet är mina hundar, Somollis Rossi ("Rozz", "Lillskiten") och Missnutt´s Dog Ja- son ("Ja-son", "DummeJa-son"), som jag passionerat springer agility med.

Förutom hundarna så fördriver jag tiden med att studera Filosofi på Södertörns Högskola. Jag har redan tagit en grundkurs i praktisk filosofi i Lund, men de är för insnöade på moralfilosofi, och en grundkurs i Socialpsykologi med sociologisk inriktning.

Övrig info om mig: Springer otränad 1 mil på 45 minuter och mitt personliga rekord på 100 meter är 11,72. Att slå det kanske ska vara ditt nya mål?

Kommentarer

Postat av: maja o zoro

Publicerad 2012-04-23 20:40:55

hahaha vad kaxig du är :P

jag ska slå det rekordet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela