Agility Studium

Rättvik = stolpe ut

Publicerad 2013-04-02 21:34:52 i Agility,

Andra tävlingen i klass3 för Rozz var 10 lopp i Rättvik. Jag har aldrig sprungit 5 lopp om dagen förr, så jag viste att det fanns en risk för att vi skulle ha svårt för att hålla ihop de sista loppen på dagarna. Men det mentala var ganska bra denna helgen.
 
En sammanfattning: Om det inte vore för antingen mitt slarv eller min hunds så hade vi kört hem med 6 vinnster, 2 andraplaceringar och 2 top3 placeringar.
 
Men det var stolpe ut i varje lopp. Rozz rev, Rozz gav mig fingret när jag gav komando, jag sprang inte eller så var jag helt off. Varje lopp var det antingen han eller jag som orsakade att vi inte fick visa vad vi kan.
 
Men det blev iaf en andraplacering + cert med ca 0,4s till vinnaren trots ett stopp när jag gjorde en handlingsmiss och skickade honom fel.
 
Jag bryter ihop och kommer igen!
 

Kommentarer

Postat av: maja o zoro

Publicerad 2013-04-04 15:55:50

Det är ju inget att gråta över !! Hejja er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela