Agility Studium

SM 2013

Publicerad 2013-04-18 15:23:35 i

Med 10st SM- pinnar i agility och 6st i hopp, stuga på Skrea Camping och resan till Falkenberg planerad försöker jag landa på rätt nivå av nervösitet. 
 
Detta blir mitt första individuella SM och jag vill mer än gärna sätta två nollor. Jag måste då hitta balans.
Blir jag för taggad går det fort men risken för rivningar är stor,
blir jag för samlad blir det garanterat en nolla, men det kommer inte gå fort...
 
Vi har sprungit 34 lopp än så länge i år varav vi fått ett resultat 88% , nollat 47% och blivit diskade 12% av loppen.
Jag hoppas vi förbättrar oss så att jag får bättre självförtroende.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2013-04-26 11:25:39

NERVOSITETEN ÄR PÅ TOPP !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela