Agility Studium

Hemtentan inskickad!

Publicerad 2012-05-04 11:57:28 i Tobias,

Äntligen har man kämpat sig igenom en hemtenta till! Denna tentan var lite annorlunda än de förra. Nu fick jag välja mellan 11 små frågor och bara skriva 4- 6 sidor. Jag trodde aldrig att det skulle gå att skriva en så kort tenta. Men det gick pga att frågorna var så små och omfattade inte mycket litteratur.

I början av skrivandet flöt allt på. Jag kunde få mycket mjölk ur kon och det vär även hög kvalité på det. Men när jag hade skrivit 3,5 sidor började kon sina. Jag kände mig tvungen att skriva iaf en halv sida till. Jag lyckades skriva 1,5 sidor till, men det var det sämsta jag läst. Det verkade som att min ko hade blivit utbytt mot en tjur. Resultatet från att mjölka en tjur blir arldig något man bör behålla, så jag raderade allt. I stället bestämde jag mig att skriva om absolut ingen ting, möjligtvis kan det ses som en sammanfattning. Efter att ha läst hela arbetetkändes det så här om det:


Hoppas min lärare förstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela